جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

گروه حوادث: مرد شیطان‌صفت که پسران جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودروی خود می‌کرد و با تهدید چاقو و شوکر برقی، دست به آزار و اذیت آنها و سرقت پول‌هایشان می‌زد، به دام پلیس افتاد.

این مرد که اصغر نام دارد به‌دنبال شکایت تعدادی از قربانیانش در اداره آگاهی تهران، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. یکی از شاکیان که پسر نوجوانی بود به مأموران گفت: حدود ساعت هفت بعدازظهر 14بهمن‌ماه از میدان المپیک سوار خودروی پراید سفیدرنگی شدم تا به خانه‌مان در شهرک شهید باقری بروم.

به غیر از راننده کسی داخل ماشین نبود و من وقتی مقصدم را گفتم، خودرو توقف کرد و روی صندلی جلو نشستم. بین راه ناگهان راننده تغییر مسیر داد و خودرو را در محل تاریکی متوقف کرد. سپس قمه‌ای بیرون کشید و تیغه آن را زیر گلویم قرار داد. او ماشین را طوری کنار گاردریل پارک کرده بود که در قسمت شاگرد باز نمی‌شد. من که وحشت کرده بودم، فکر کردم که وی می‌خواهد اموالم را سرقت کند اما او شروع به کتک‌زدن من کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. سپس همه پول‌هایم را دزدید و مرا همانجا از ماشین به بیرون پرت کرد و پا به فرار گذاشت.

دیگر شاکیان نیز پسران نوجوانی بودند که همگی آنها اظهارات مشابهی را مطرح می‌کردند. با افزایش شاکیان، پرونده در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و جست‌وجو برای دستگیری مرد شیطان‌صفت شروع شد. مدتی بعد جوان 23ساله به نام اصغر در مخفیگاهش در منطقه دهکده المپیک دستگیر شد و در بازجویی‌ها به جرائم سیاهش اعتراف کرد.سرهنگ حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: با توجه به شناسایی متهم از سوی تمامی شاکیان و همچنین اعترافات صریح او درخصوص آزار و اذیت قربانیان، برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر شاکیان احتمالی ادامه دارد.

کد خبر 204490
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز